1) Menu
Prehľadné a graficky pekne spracované menu slúži ako váš základný propagačný nástroj. Pred návštevou reštaurácie si ho vyhľadá až 93 % ľudí. Preto ho ukazujte hosťom všade, kde sa dá – na terase, pred vstupom do podniku aj online.

Pre koho je vhodný?
Menu sa zíde v každom podniku. Nemáte ho ešte, alebo premýšľate nad vylepšením toho súčasného? Prečítajte si, ako na to.
Supertip č. 1
Zverejnite svoje menu aj na Firemnom profile na Googli a na sociálnych sieťach. Aby sa váš podnik častejšie zobrazoval vo výsledkoch vyhľadávania, pomôžte si tým, že menu uverejníte na webe ako text, nie ako obrázok. Ľudia totižto často hľadajú reštauráciu podľa jedla – napríklad „vyprážaný syr v okolí“ alebo „burger v okolí“. To Google z obrázku v menu neprečíta, ale z textu áno.